Blame it on life


Hejsan på er alla! Hag har inte haft det minsta tid i världen att blogga de senaste två veckorna skulle jag tippa på och jag har badat i läxor. Tyvärr är läxorna inte över än, men det finns några kvar att göra. Troligen kommer jag få ännu mer läxor vid det laget, så jag kommer har fullt upp. Och så har vi två kemiprov på g. Love it! Duh, com om jag kunde få nog med sysslor.
Men hur som helst, jag känner mig otroligt deppig idag eftersom jag tappat bort mina älsklingsvantar (de som min mamma haft i nästan 20 år!). Blää. Men jag unnade mig lite B&J's så snart blir jag väl bra. Tänkte ta och kika runt efter en användbar väska att klicka hem eller något (behöver erkligen en, min håller tyvärr på att flagna v-v) så vi ses väl om en stund. Stora, varma kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0