someday i'll burn a hole through your soul


picture: sofis mode

Hello people! Just nu njuter jag av B&J's New York Super Fudge Chunk. Perfekt timing nu när jag har haft det så stressigt och känslosamt. Dagen gick i alla fall som smort, fast jag och Katha kom väldigt mycket för sent (09.05 istället för 08.35) eftersom det var så kallt och halt ute så tågen åkte i riktig snigeltakt. Efter skolan drog Lara med mig och Katha till Vivo i Hökarängen där vi köpte små söta tulpaner för 10 spänn styck. Snacka om värsta fyndet! Nu ska jag kolla runt lite i H&M's online shop och kanske klicka hem lite saker (eftersom att jag enligt mig har brist på kläder!) och sen ska jag träna på Apologize och Ode To Joy. Ha en fin kväll!




Gigantic love! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0