Everybody says that time heals everything, but what of the wretched hollow, the endless in between? Are we just gonna wait it out, sweat it out?

Hejsan svejsan. Ber så hemskt mycket om ursäkt först för att jag inte bloggat ett enda skit sen typ förra veckan. Har varit så upptagen med skolan och vänner och så att jag faktiskt tror att jag tappade bort mig själv mitt i denna röra. Det ska bli bättring, men än är inte de tuffaste delarta över än. Men man kan ju trycka på den positiva knappen och hoppas!
Just nu är det säkert över en månad sedan jag shoppade, och ni har ingen aning om hur sugen jag är! Men jag sparar ju pengar till ett par fantastiska Dr.Martens så jag måste nog hålla hårt i plånboken framöver. Men man kan ju alltid drömma...och i mitt fall drömmer jag om den här:

99 kr. Fattar ni? Ynka nittionio spänn. Det är ju helt fruktansvärt underbart. De här kommer i alla fall att hemklickas snabbt som fan. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0