reaching out, trying to grab that last part of me

31269332_large
picture: weheartit

Sitter med näsan i böckerna och pluggar franska för tillfället och försöker räkna ut hur många timmar det är kvar till sportlovet.
Just det ja, ingen här i Stockhlm har väl undgått den hemska kollektivtrafiken va? Jag och Katha sprang till ersättningsbussen och missade den (lite pinsamt, för där satt i prinips alla i klassen + vår science lärare -.-), så vi väntade i 40 min i den bitande kylan utan att se en skymt av en enda buss förutom ca 50 stycken ej i trafik-bussar som åkte förbi. Så vi fick nog och jag ringde min morbror som kom och skjutsade oss med sin taxi. Himla tur det, annars skulle det ha burit hemåt för oss.
Jag hade lovat att lägga upp ett collage med både Sonia Rykiel och Monki-favvisar, men jag hade inte tid med det just då, så jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men ska försöka fixa de när jag har lite tid över. Nu ska jag nämligen gå och mata Donut med lite hirskolv, har skriker ju så mycket så det kanske hjälper med att tysta honom lite. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Design-Topia

Hallå hallå (:

jag har en ny startad design blogg där jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer skoj som t.ex inredning osv.

Ha det underbart (:



//http://designtopia.blogg.se

2010-02-23 @ 15:26:45
URL: http://designtopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0