those who danced where thought to be quite insane by those who could not hear the music


picture: sofis mode

Hej på er! Var nyss nere vid Ica och postade en grej och nu sitter jag här och har världens värk i benen. Måste vara pga att det är så kallt, man fryser ju häcken av sig även fast man har typ 30 plagg på sig. Men hur som helst, idag fick vi ca 20 min på oss att käka i skolan (vilket absolut inte räcker när det serveras kycklingschnitzel!) och sen bar det iväg mot Eriksdalshallen där Alice, Mimmi E och Sara i klassen skulle spela handbolls-DM tillsammans med ett par andra tjejer i åttan. Vår skola vann såklart vilket känndes helt fantastiskt. Grattis tjejer!
Efter skolan stack jag i alla fall till stan och utforskade Zara, vilket var absolut värt det även fast jag har hundra läxor att göra. För kolla vad jag hittade där!


Absolut ett habegär. Herregud, jag blir alldeles varm i kroppen! Men så himla synd att den är så dyr. 399 kr är liksom inte värsta kapet. Men ändå. Den kanske slinker in i min garderob någon gång, måste bara spara lite mer pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0