scream, scream, scream out loud


Jeansskjorta lånad av faster, grå (jaa grå, råkade förstöra färgen på picasa märkte jag nyss, hihi) tröja och guldigt halsband från H&M och mina svarta äääääälskade Converse på det + min äckligt slitna väska som är lånad av mamma (ser allvarligt ut som om en hund bajsat på den, skojar inte)

Godnatt därute. Sitter uppe såhär sent och pluggar just för den enkla anledningen att jag inte har något liv. Yeah that's right. Orkar inte babbla på utan tänkte bara informera er om att jag lever. Så, nu ska jag ta och fortsätta plugga (läs: kasta mig i sängen för att sedan falla i koma). Tomorrow's a long day you know, ska hinna med både hemspråk och att springa och köpa halsbandet och leggingsen som jag lagt undan. Puss o kram, skumbanan på er folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0