it's a sunny day and a perfect day for aching feet


Vindjacka och tischa hittad hemma, älskade hoodie från Cubus, leggings som träningsbrallor från Indiska och joggingskor från Adidas.

Hejhopp! Har haft en alldeles underbar dag med en massa promenerande i skogen. Kan ni gissa vad jag har gjort? Hmmm...jag har faktiskt varit och orienterat med klassen. Och jag måste verkligen tillägga att orientering VERKLGEN, VERKLIGEN är min grej. Älskade att springa och fumla runt i skogen letandes efter de där kontrollerna eller typ bara vara helt vilsen. Och så får man inte glömma vännerna som är med en, annars hade det ju blivit totalt tråkigt och till och med läskigt. Men tillsammans klarade vi det. Tack för en fantastisk dag Ana, Katha och Lara! ^^
Sen är det ju ännu mer fantastiskt att komma hem till en alldeles färsk Sofis Mode. Tisdagsrutin, i like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0