accessories


Guldig ring med blå stenar och fjäderörhängen, H&M. Guldiga örhängen med vit pärla, guldig brosch, Egyptiskt Nefertitihalsband och guldiga örhängen med lila pärla, allt från secondhand.

Smycke med vita små vita stenar och stor svart sten, blå och grön stjärnbrosch, silvrig korallring och silvrigt armband med gethuvuden, allt från secondhand. Turkost och mintgrönt stenarmband, köpta i Iran. Nitörhängen, JC. Victoryörhängen, present/H&M.

Duvörhänge, secondhand. Jag har faktiskt bara det här örhänget, det andra har jag nog tappat bort. Det är inte ritigt min stil, men av någon anledning så älskar jag den. Kanske för att det är det enda av paret jag har, kanske är det av någon annan anledning. Något är det med örhänget i alla fall.

Halsband, H&M. Älskar det här halsbandet och har fått oerhört många komplimanger för den; från lärare, kompisar, jaa väldigt många och oväntade personer.

Båda halsbanden är från H&M. Efter att ha köpt det guldiga så kundejag inte låta bli att köpa det silvriga också, blev helt såld på dem!

Lite av mina favpritsmycken i mitt smyckesskrin. Är det något av det som ni gillar/ogillar osv.? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0