everybody says that time heals everything, but what of the wretched hollow? the endless in between? are we just gonna wait it out?


Bild från promenaden igår. Fotat med mobilen ^^

Morsning korsning! Det var ett sånt härligt väder ute igår så jag och familjen bestämde oss för att ta en promenad i skogen. Och jag måste säga att skogen var gudomligt vacker! Så idag tänkte vi sticka ut igen, men den här gången tänkte vi också grilla. Härligt säger jag bara! Hoppas bara solen tittar ut snart, annars får man ju inte den där känslan, om ni fattar vad jag menar.
Dessutom så gick jag och skaffade en till undulat igår. Hon är den vackraste undulat jag någonsin sett tror jag bestämt. Här får ni en liten bild på henne och min Apple.

Safir till vänster och Apple till höger. Hon är egentligen mer gulgrön i vekligheten, men kameran på min mobil gör ingen rättvisa. Måste verkligen skaffa mig en systemkamera!


Kommentarer
Postat av: simone

God morgon maryam, hur är det med dig? Kunde ju varit bättre här.. ingen sol, bara grått ute :/

2010-03-10 @ 09:38:34
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: meeso

fett snygga de e tsm hoppas de *** och får barn ;)

2010-03-12 @ 20:10:39
URL: http://undeergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0