dance your little heart out


picture: pony_tail

Hey there! Shit shit shit vilken stressig dag jag haft! Dåligt betyg i science, dåligt betyg i engelska, och inte nog med det, jag lyckades att inte lämna in min engelska listening comprehention vilket betyder att den är hundra år försenad. Menmen, jag lyckades ta en sväng förbi bl.a. Weekday, Monki och Gina Tricot vilket fick mig på andra tankar, eftersom att jag hittade en alldeles underbart fin rutig skjorta i vitt och blått. Men nu ska det pluggas lite science och matte här så vi hörs lite senare. See ya! ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha underbart att du hinner med affärer men inte skolan ;D.. Prioriteringar haha :D



fin blogg btw :)

2010-02-15 @ 18:25:15
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha kul att du gillar min klocka:d jag diggar också den <3

2010-02-15 @ 18:50:19
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: emma

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!



GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET "VECKANS BABE 2" OM DU VILL BLI VECKANS BABE!!!

2010-02-16 @ 09:21:17
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0