i still don't know exactly who I am


picture: sofis mode

Nämen tjenare! Eller, jaa, hej. Hur har dagen varit för er? Själv gick mitt så kallade matteprov ganska så bra men gympan gick åt skogen. Jag var riktigt obeskrivligt dålig på badminton! Musiken var såklrt det allra roligate ämnet idag, där jag lärde mig att spela Ode To Joy och Apologize på piano (riktigt, riktigt vacker att spela, till och med vackrare än lyssna på låten). Hur som helst så kommer restn av kvällen gå åt att plugga Europakartan och skriva klart matteläxan (ev. fuska från Ana eller Halima, hihi ;) ). Jaa, ni får ha en alldeles underbar kväll, hörni! Puss ♥


Detta hade jag på mig idag! Världens mysigaste, glittriga stickade tröja från secondhand, jeans från H&M och örgängen från secondhand + kängor från Ilves


Köpte en liten blomma till världens underbarase mamma på vägen hem! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0