i'm backbackback!



Hej på alla! Har varit borta ett tag, men nu så har jag äntligen tagit tummen ur röven och bestämt mig för att slänga in några inlägg. Har haft fem underabara dagar hemma hos min farbror tillsammans med Yasmin och Meysereh med en massa hoppande på deras studsmatta, badande, ätande (käärlek!) och skrattande. Mina vecka hade inte kunnat bli bättre! Har fotat en himla massa också, men de får ni se sen när jag är hemma igen (är hos pappa för tillfället). Har dessutom shoppat lite så det ska ni också få se. Men nu; kääk! Gick på en diet hemma hos min farbror och tappade 1,5 kg, så nu ska vi se hur det går när jag börjar på den igen. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0