radomly

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Stan, absolut! Typ vid vattnet i Gamla Stan, med en glass i handen, fötterna i vattnet (om man når, hehe), brillorna på och solen gassande i ansiktet. Och så får vi inte glömma de enorma shoppingpåsarna bredvid. Det är lycka.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
Shoppar, shoppar, shoppar, äter glass, fotar och shoppar ännu mer. Med vännerna eller kusinerna såklart.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Riktigt saftig korv och kebab, mmmm....

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Jag tänker helt enkelt ta det lugnt. Shoppa, fota, äta massor med glass, hänga med vännerna och familjen och bara vara.

5. Dina bästa sommarfärger?
Jag får nog aldrig nog av militärgrönt, älskar det! Och så självklart en massa pastelliga, knalliga och nudefärger.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Midsommar. Sjukt mycket mat och dans runt stången. Och jordgubbar. I stora lass. Kommer nog inte på så mycket mer...haha.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Gotland med mina kusiner som bor i Tyskland. Det var nog den roligaste sommaren av alla. Vi hade hyrt en stuga i skogen där man fick pumpa vatten själv, vi badade sjukt mycket i det vackra havet, gjorde upp en enorm eld varje kväll och vi hade bara så himla kul.

8. Havet, sjön eller poolen?
Hmmm, svårt det där...jag väljer nog två. Havet och poolen. Havet för att det är så jäkla fint och poolen för att jag är sjukt rädd för att bada i havet, vågar i alla fall inte gå bort mer än typ 10 meter från stranden, hehe.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Jag ♥ chokladglass = föralltid!

10. Vart går din drömsemester?
New York, min älskade favoritstad. Älskar stämningen där, och shoppingen! Går bananas bara av att tänka på det!

(Listan är lånad av min älskade kusin Lick My Prada).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0