live like there's no tomorrow, no future, no past, like this is your last


Blommig kjol från Zara, grå tröja från H&M, kappa och halsduk från Monki, vita och bruna skinntumvantar (det där fluffet i fickan) är mammas gamla, brun väska från Esprit + grå mössa från Monki och svarta vinterkängor från Ilves

Helloo muffin! Hur mår ni därute? Själv mår jag prima. Är en aning chockad över beskedet att jag kanske skulle behöva glasögon, men vet ni vad? Jag tycker glasögon är så himla balla! Och jag kan inte bärga mig tills jag skaffar mina allra första! Hihi, I know I'm being a little weird. Men jag kan inte hjälpa det. Så alla därute som bär glasögon, KÄNN ER HEDRADE! ;)
Ok, nu över till något annat. Jaa, det är riktigt skönt att ha brist på läxor. Riktigt irriterande skönt, sådär så man går och oroar sig i onödan och funderar på om man verkligen, verkligen inte har några läxor kvar. But that's life. And that's the way the cookie crumbles. See ya folks! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0