smile, even though there's sorrow and pain



Godkväll på er därute! Sitter med världens huvudvärk som pågått hela dagen. Behöver nog skaffa glasögon bums, annars får jag lida i princip varj dag. Men hur som helst så var det ju persiskt nyår igår. Så himla kul! Jag inledde dagen med att strosa runt på stan med Elahe. Vi fikade lite på Bellmans och hon köpe lite finfina grejor. Årets underbaraste och varmaste dag, spikat! Sedan återvände jag hem och invigde det nya persiska året 1389 tillsammans med familjen. Vi åt en traditionell persisk rätt som bestod av myntad ris med lax. Mums! Jag dekorerade dessutom det traditionella nyårsbordet helt själv. Hihi, blev ganska nöjd faktiskt. Nej ni, nu tänkte jag faktiskt hoppa i säng och läsa min urbra engelskabok "Z for Zachariah". Trevligt, trevligt. Sov gott, och dröm sött allihopa! ♥

P.S Bilder från gårdagen och mina fynd från i förrgår kommer troligen imorgon, jag försöker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0