she rests at last beneath the starry skies


Skjortan är från secondhand, det långa linnet är från Gina Tricot, mitt underbara halsband från H&M och halsduken är ett krisköp från ett gatustånd i Iran (-2 grader och ingen jacka, katastroooooooof!)

Buongiorno. Har fastnat vid den hälsningsfrasen. Ena dagen spelar man franskyska i randigt och andra en italiensk pizzabagare. Sjukt. Skulle inte förvåna mig och mina vänner tog fram en toffla nästa gång jag hälsar på de på italienska.
Hur som haver, plugget är det högsta på listan just nu och jag försöker verkligen prioritera det högst. Gör ju inte saken bättre när vi går runt och har en ritning att göra och en uppsats att skriva, och vips så ska vi dessutom bygga ett hus. Åh, jag blir gääälen. Ska ta och hoppa in i duschen nu, tvätta av mig lite av stressen. Har ju gympa imorgon så jag vill inte gå runt och stinka hundskit. Puss & kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0