the sun is shining through your heart, feel it


Ett litet troll klädd i militärjacka från secondhand, grå tröja från H&M, halsduk från en av älskade Iran importgatuaffärer och mina kära svarta Converse + halsband från H&M och svarta shorts som jag fixat till själv

Jag sitter och lider just nu. Har värsta halsonten och sitter och hostar typ varannan sekund. Och en sjukt äcklig smak i munnen. Tandborste, here i come! Nej men borde egentligen sitta och plugga just nu för vi har typ 6 (jaa ni läste rätt) läxor och skit att lämna in nästa vecka, varav en är en SJUKT stor teknologiuppsats. Jag bajsar på mig, seriöst. Ska bli så himla skönt att sluta skolan. Jag har ett liv hallåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0